فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

پاورپوینت برنامه بازاریابی چیست


پاورپوینت برنامه بازاریابی چیست

پاورپوینت برنامه بازاریابی چیست شامل 34 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم4405 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم انسانی
  
توضیحات کامل

پاورپوینت برنامه بازاریابی چیست

 

پاورپوینت برنامه بازاریابی چیست شامل 34 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

یک برنامه بازاریابی یک سند جامع است که فعالیتهای بازاریابی و تبلیغاتی را برای سال پیش رو در بر دارد. برنامه بازاریابی فعالیت های تجاری را بصورت فعالیت های تجاری مشخص در زمان معین تبین می کند. یک برنامه بازاریابی همچنین شامل شرحی بر موقعیت فعلی تجارت ، بحث بر بازار هدف ، توصیف مدل آمیخته بازاریابی (مجموعه ای از چهار ابزار محصول، قیمت، محل عرضه محصول، ترویج محصول است که بصورت ترکیبی برای افزایش فروش مورد استفاده قرار میگیرند) که برای توسعه بازاریابی بکار میروند میباشد.

برنامه بازاریابی ساختار منظم و مشخصی دارد ولی میتوان آنرا بصورت بدون ساختار نیز ایجاد کرد. در حقیقت برنامه بازاریابی قابلیت انعطاف بسیار بالایی دارد.

برنامه بازاریابی شامل داده هایی مربوط به قبل ، پیشبینی آینده و متدهای و استراتژی های، دسترسی به اهداف بازاریابی است.

برنامه بازاریابی با تعریف نیازهای مشتری که از تحقیقات بازار بدست میآید و نحوه پاسخگویی تجارت به این نیازها در عوض ایجاد نرخ بازگشت سرمایه شروع میشود.

برنامه بازاریابی باید شامل فرایند های تجزیه و تحلیل بازار، برنامه های عملیاتی ، بودجه ، پیش بینی میزان فروش، استراتژی های مالی و صورت های مالی توجیه شده (هر هزینه ای باید محل هزینه کرد مشخص و محل بازگشت هزینه مشخصی داشته باشد) باشد.

یک برنامه بازاریابی روشی است که به تجارت ها کمک می کند که برای صرف هزینه های خود برای بدست آوردن سهم بیشتر در بازار، راهکاری منطقی و کاربردی بدست بیاورند. اینکار با تجزیه و تحلیل نقاط ضعف و قوت یک تجارت انجام میشود.

برنامه بازاریابی مراحل و فعالیت هایی که برای رسیدن به اهداف برنامه تجاری لازم است را نشان میدهد. برای مثال: یک برنامه بازاریابی ممکن است شامل یک استراتژی برای توسعه سهم بازار به اندازه پانزده درصد باشد. برنامه بازاریابی پس از تعیین این هدف، راهکارهایی را که برای رسیدن به پانزده درصد از سهم بازار ترسیم می کند. برنامه بازاریابی میتواند برای توصیف نحوه استفاده از منابع بازاریابی شرکت، برای دستیابی به اهداف بازاریابی استفاده شود. بخش های بازار در برنامه بازاریابی موقعیت بازار را مشخص کرده و اندازه بازار در این موقعیت را پیشبینی می کند و سهم قابل قبول برای هر بخش از بازار را تعیین میکند. برنامه بازاریابی میتواند برای تعیین نحوه عرضه کالای جدید و یا اصلاح روش های بازاریابی کالاهای موجود به کار آید. برنامه بازاریابی پس از تکمیل میتواند در تبین نقشه راه کلی شرکت کارساز باشد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

برنامه بازاریابی چیست

اهداف برنامه بازاریابی

مزایای برنامه بازاریابی

برنامه بازاریابی چگونه تدوین میشود؟

برای تدوین برنامه بازاریابی چه مواردی را باید مد نظر داشته باشیم

برنامه بازاریابی چیست و چگونه تدوین میشود

پایان

 

عنوان :  برنامه بازاریابی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 34

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

برنامه بازاریابی چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.