فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

خرید پژوهش درباره مرکبات

پژوهش-مرکبات
پژوهش مرکبات
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 36 کیلوبایت
قیمت: 39000 تومان

توضیحات:
دانلود پژوهش با موضوع مرکبات ،
در قالب doc و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن:
تحقیقات و سمینارهای انجام شده و مقالات ارائه شده اغلب در ارتباط با کاشت و تولید مرکبات بوده و به امر صادرات و بازاریابی مرکبات کمتر پرداخته شده است. از مواردی که در آن به امر صادرات توجه شده است به یک گزارش تحقیق ارائه شده تحت عنوان نگاهی به بازارهای فروش میوه و تره بار صادراتی در کشورهای آن سوی خلیج فارس که ارائه شده است. همچنین در 15 شهریور 1378 سمیناری تحت عنوان بازاریابی و توسعه صادرات مرکبات ایران در دانشگاه مازندران برگزار شد که در این سمینار علاوه بر جنبه های کشاورزی مرکبات به امر صادرات و بازاریابی آن نیز پرداخته شده است. اما جامع ترین تحقیقی که تاکنون در ارتباط با تجارت مرکبات انجام شده در کتابی تحت عنوان بازار جهانی مرکبات و کیوی در سال 75 منتشر شده است. بخش اعظم این کتاب به صادرات و واردات مرکبات اختصاص یافته و به طور مفصل در مورد تجارت مرکبات بحث شده است. و همایش شناخت استعداد های بازرگانی اقتصادی استان مازندران که در تاریخ 12/2/76 برگزار شد مقاله ای در ارتباط با بررسی مزیت نسبی مرکبات استان مازندران جهت صدور به کشورهای آسیای مرکزی ارائه شده است.
2-2 تاریخچه مرکبات
منشأ مرکبات در اصل نواحی حاره و معتدله بود. و این گیاه توسط مردم چین از مدتها قبل شناخته و کشت شده است. چین مبدا اولیه پرتقال به صورت وحشی و شمال هندوستان مبدا اصلی انواع نارنگی و لیمو شمرده می شود. پیدایش بذر برخی از مرکبات نظیر نارنج و بالنگ در بین النهرین زمان کاشت آنها به هزاره چهارم قبل از میلاد منتسب می کند.
در ایران در حدود 300 سال قبل از میلاد در مناطق گرمسیری استان خوزستان خصوصاً در شوش و شوشتر کشت شده است در همین سالها یعنی در حدود 300 سال قبل از میلاد مورخی به نام تئوفراتوس یک نوع از مرکبات به نام Citrurs Media را در اروپا دیده و از آن نام برده است. چندین قرن بعد اعراب پرتقال و لیموترش و نارنج را به آفریقا و اسپانیا و چند کشور همجوار برده اند و در قرن شانزدهم میلادی پرتقال به اروپا معرفی و کشت شد . در سال 1492 کریستف کلمب در دومین سفر خود بذور مرکبات (پرتقال – لیمو – نارنج – نارنگی) را به آمریکا برده و در محلی که اکنون هائیتی نامیده می شود کشت نمود. در سال 1590 مرکبات در برزیل کاشته شد و به این ترتیب مرکبات در دنیای امروز توسعه یافته است.
در ایران مرکبات موجی وجود نداشته و اعراب با فتوحاتی که نموده اند بزرگترین عامل انتشار مرکبات بودند و هنگام حمله به ایران مرکبات را نیز به ایران آوردند. پس از اعراب پرتقالی ها انواع مرکبات را به ایران آورده و در مناطق جنوبی کشور کشت نموده و تدریجاً در شمال نیز کاشته شده است. در این اواخر از کشورهای ترکیه، لبنان، آمریکا ارقام تجارتی آن وارد کشور شد و در نواحی شمال کشت شده است.
و . . .


فهرست مطالب:
سایر مطالعات انجام شده
تاریخچه مرکبات
مشخصات کلی مرکبات
درجه بندی جهانی مرکبات
شرایط آب و هوایی مناسب کشت و پرورش مرکبات
احتیاجات غذایی درختان مرکبات
بررسی وضعیت سطح زیر کشت و تولیدات مرکبات کشور
تولید جهانی مرکبات
فرآیند صادرات مرکبات
مراحل قبل از صدور
مراحل اداری صادرات میوه
بسته بندی
و . . .

منابع دارد

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

خرید پرسشنامه کیفیت زندگی ویر و شربورن (Ware & Sherbourne)

پرسشنامه-کیفیت-زندگی-ویر-و-شربورن-(ware--sherbourne)
پرسشنامه کیفیت زندگی ویر و شربورن (Ware & Sherbourne)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 5
حجم فایل: 25 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
دانلود پرسشنامه با موضوع کیفیت زندگی ویر و شربورن،
در قالب doc و در 5 صفحه، قابل ویرایش.


معرفی آزمون:
این پرسشنامه خودگزارشی که عمدتاً جهت بررسی کیفیت زندگی و سلامت استفاده می‌شود توسط ویر و شربورن (Ware & Sherbourne) (1) ساخته شد و دارای 36 عبارت است و 8 قلمرو عملکرد جسمی ، عملکرد اجتماعی ، ایفای نقش جسمی، ایفای نقش هیجانی ، سلامت روانی، سرزندگی، درد بدنی و سلامت عمومی را مورد ارزیابی قرار می‌دهد . گذشته از این،  36-SF دو سنجش کلی را نیز از کارکرد فراهم می آورد؛ نمره کلی مولفه فیزیکی  (PCS) که آن نیز بعد فیزیکی سلامت را مورد سنجش قرار می دهد و نمره کلی مولفه روانی  (MCS) که این مورد هم بعد روانی اجتماعی سلامت را ارزشیابی می نماید. نمره آزمودنی در هر یک از این قلمروها بین 0 تا 100 متغیر است و نمره بالاتر به‌منزله کیفیت زندگی بهتر است. اعتبار و پایایی این پرسشنامه در جمعیت ایرانی مورد تایید قرار گرفته است (2و3) و ضرایب همسانی درونی خرده مقیاس‌های 8 گانه آن بین 70/0 تا 85/0 و ضرایب بازآزمایی آنها با فاصله زمانی یک هفته بین 43/0 تا 79/0 گزارش شده است. همچنین این پرسشنامه می‌تواند در تمام شاخص‌ها، افراد سالم را از افراد بیمار تفکیک نماید (3).

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)


پرسشنامه-عملکرد-تحصیلی-فام-و-تیلور-(ept)
پرسشنامه عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 102 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
دانلود پرسشنامه با موضوع عملکرد تحصیلی فام و تیلور (EPT)،
در قالب doc و در 3 صفحه، قابل ویرایش. (منبع دارد)


معرفی آزمون:
هدف: ارزیابی عملکرد تحصیلی از حوزه های مختلف (خودکارآمدی، تاثیرات هیجانی، برنامه ریزی، فقدان کنترل پیامد، انگیزش)
روش نمره گذاری
این پرسشنامه دارای 48 سوال بوده و هدف آن ارزیابی عملکرد تحصیلی از حوزه های مختلف (خودکارآمدی، تاثیرات هیجانی، برنامه ریزی، فقدان کنترل پیامد، انگیزش) می باشد. نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت 5 نقطه ای می باشد که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه شده است:

عنوان    هیچ    کم    تاحدی    زیاد    خیلی زیاد
امتیاز    1    2    3    4    5

البته این شیوه نمره گذاری درمورد سوالات شماره 8، 23، 26 و 33 معکوس شده و به صورت زیر در خواهد آمد:
عنوان    هیچ    کم    تاحدی    زیاد    خیلی زیاد
امتیاز    5    4    3    2    1

این پرسشنامه دارای 5 بعد بوده که در جدول زیر ابعاد و شماره سوال مربوط به هر بعد ارائه گردیده است:
بعد    سوالات مربوطه
خودکارآمدی    29، 30، 31، 32، 33، 34، 35، 36
تاثیرات هیجانی    12، 13، 14، 15، 16، 17، 18، 19
برنامه ریزی    1، 2، 3، 4، 8، 9، 10، 11، 40، 43، 44، 45، 46، 48
فقدان کنترل پیامد    5، 6، 37، 38
انگیزش    20، 21، 22، 23، 24، 25، 26، 27، 28، 39، 41، 42، 47

برای بدست آوردن امتیاز مربوط به هر بعد، مجموع امتیازات مربوط به تک تک سوالات آن بعد را با هم محاسبه نمائید.
نکته: پس از محاسبه مولفه ها، جهت محاسبه ی نمره کل عملکرد تحصیلی باید سوالات رمبوط به مولفه های تاثیرات هیجانی و فقدان کنترل پیامد معکوس شده و سپس با نمره ی سایر مولفه ها جمع شود. ضمنا سوال شماره ی 7 نمره نمی گیرد.
در پرسشنامه عملکرد تحصیلی، 5 عامل که عبارتند از: خودکارآمدی، تاثیرات هیجانی، برنامه ریزی، فقدان کنترل پیامد، انگیزش مورد مقایسه قرار گرفته اند. به هر یک از این عامل ها نمره ای اختصاص یافته است که به ترتیب 5 و 4 و 3 و 2 و 1 می باشد و بر این اساس نمره کمتر از 53 نشان دهنده خودکارآمدی ضعیف و نمره بالاتراز 85 نشان دهنده هودکارآمدی قوی می باشد. نمره کمتر از 28 بیانگر تاثیرات هیجانی ضعیفو نمره 53 به بالا بیانگر تاثیرات هیجانی قوی می باشد. نمره کمتر از 11 بیانگر برنامه ریزی ضعیفو نمره بالاتراز 23 بیانگر برنامه ریزی قوی می باشد. نمره کمتر از 6 بیانگر کنترل پیامد ضعیف ونمره بالاتر از 13 بیانگر فقدان کنترل پیامد قوی می باشد. نمره کمتر از 14 بیانگر انگیزش ضعیفو نمره بالاتر از 24 بیانگر انگیزش قوی می باشد. نمره کمتر از 120 بیانگر عملکرد تحصیلی ضعیف و  نمره بالاتر از 175 بیانگر عملکرد تحصیلی قوی و نمره بین 174-121 بیانگر عملکرد تحصیلی متوسط می باشد.

روایی و پایایی
در پژوهش درتاج (1383) روایی محتوای این پرسشنامه توسط نظر اساتید مورد تایید قرار گرفت. همچنین روایی سازی این مقیاس توسط روش تحلیل عاملی مورد تایید قرار گرفت. پایایی پرسشنامه هم توسط روش آلفای کرونباخ مورد ارزیابی قرارگرفت که نتایج آن در جدول زیر ارائه گردیده است:
بعد    الفای کرونباخ
خودکارآمدی    92/0
تاثیرات هیجانی    73/0
برنامه ریزی    93/0
فقدان کنترل پیامد    64/0
انگیزش    73/0
کل    74/0

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان

پرسشنامه-ارزیابی-عملکرد-کارکنان-در-سازمان
پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 18 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
دانلود پرسشنامه با موضوع ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان ،
در قالب doc و در 3 صفحه، قابل ویرایش. (منبع دارد)


معرفی آزمون:
شیوه نمره گذاری و تفسیر
این پرسشنامه محقق ساخته دارای 14 حیطه مختلف بوده که هدف آن ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان می باشد. هر سوال سه گزینه دارد که نحوه امتیازبندی این گزینه ها در جدول زیر ارائه گشته است:

گزینه    فراتر ازحد انتظار    در حد انتظار    نیازمند بهبود
امتیاز    3    2    1

بنابراین، به منظور امتیاز دهی به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات آن بعد را با هم جمع می نمائیم. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات تک تک سوالات را با هم جمع نموده و به عنوان امتیاز عملکرد شخص پاسخ دهنده در نظر می گیریم. بدیهی است که هر چه امتیاز کلی پاسخ دهنده بالاتر باشد، بیانگر عملکرد بهتر وی در سازمان خواهد بود و برعکس.
روایی و پایایی
در پایان نامه حسین زاده (1391) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از مدیران و کارشناسان (لیسانس و فوق لیسانس به بالا) توزیع شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری پژوهش (سازمان¬ها و شرکت¬های دولتی) توزیع شد.
همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه¬گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (0) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (1+) به معنای پایائی کامل قرار می¬گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می¬شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان برابر با 84/0 می باشد.

مقدار آلفای کرونباخ در پرسشنامه¬ ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان
Reliability Statistics
پرسشنامه مورد نظر    N of Items    Cronbach's Alpha
ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان    14    84/0

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت کل کتاب حسابرسی 2 تألیف پرویز گلستانی

پاورپوینت-کل-کتاب-حسابرسی-2-تألیف-پرویز-گلستانی
پاورپوینت کل کتاب حسابرسی 2 تألیف پرویز گلستانی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 192
حجم فایل: 560 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

مشخصات فایل:
عنوان: پاورپوینت کل کتاب حسابرسی 2 تألیف پرویز گلستانی
تعداد اسلاید: 192 اسلاید
قالب بندی: پاورپوینت

فهرست مطالب:

فصل اول:  کلیات
جدایی مالکیت از مدیریت
حسابرسی داخلی
زمینه های همکاری حسابرس داخلی؛ حسابرس مستقل
اصول بنیادی حاکم بر مسئولیتهای
حرفه ای حسابرس
استانداردهای پذیرفته شده حسابرسی 
خلاصه اهم رویه های حسابداری
روش های محاسبه بهای تمام شده
اندوخته جایگزینی ماشین آلات
بدهیهای احتمالی و تعهدات
وقایع تعدیلی
هدفهای تهیه صورتهای مالی 
عناصر اصلی صورتهای مالی

فصل دوم : موجودیهای صندوق بانک
هدف اصلی از رسیدگیهای حسابرس به موجودیهای نقدی
کنترل داخلی موجودیهای نقدی
دریافتهای نقدی
پرداختهای نقدی 
پرداخت بر اساس مدارک غیر اصلی 
آزمونهای کنترل وجوه نقد
دارائی هایی که بصورت وثیقه در اختیار بانک است
سپرده های نقدی 
بدهیهای احتمالی 
قطع تداوم صورتحسابهای بانکی
آزمون محتوا

فصل سوم : سرمایه گذاریها در سهام ، اوراق قرضه و اسناد خزانه 
سرمایه گذاری در اوراق بهادار
رویه های کنترل داخلی در ارتباط با اوراق بهادار
هدف از رسیدگی
شرکتهای فرعی و وابسته 

فصل چهارم: حسابها و اسناد دریافتی 
مراحل تهیه و ثبت یک فروش اعتباری
حوزه امور اعتبارات 
حوزه تهیه صورتحساب
حوزه حسابهای دریافتنی 
دامنه انجام روشهای تأییدیه که حسابرس مسئول انجام آن است

فصل پنجم : موجودیهای جنسی و قیمت تمام شده
روش شمارش دائم
روش مقطعی
اهم وظایف هماهنگ کننده
مواردی که باید طی شمارش مورد توجه قرار گیرند 
اثبات وجود موجودیهای جنسی
اثبات مالکیت موجودیهای جنسی
اثبات ارزش موجودیهای جنسی
اثبات کامل بودن موجودیهای جنسی

فصل ششم : دارائیهای ثابت 
تحصیل داریی های ثابت
رویه های کنترلی در ارتباط با اموال ، ماشین آلات و تجهیزات
ردیابی اقلام دریافتی توسط حسابرس 
اثبات وجود و مالکیت دارایی های ثابت 
رسیدگی به دارایی های ثابت واگذار شده
هزینه های اساسی دارایی های ثابت 
تغییرات در استهــلاک انباشته 

فصل هفتم : بستانکاران و سایر اقلام بدهی ( حسابها و اسناد پرداختی )
بدهیهای جاری 
حسابهای پرداختی و هزینه های پرداختنی 
کنترل داخلی حسابهای پرداختنی 
آزمون های کنترلهای داخلی خرید 
حسابرسی حسابهای پرداختنی 
تراز آزمایشی حسابهای پرداختنی ( تراز مانده حسابها )
صورتحسابهای مشتریان 
تحقیق و بررسی پیرامون بدهیهای ثبت نشده 
رویه های تحلیلی 
هزینه های تحقق یافته ( هزینه های پرداختی ) 
سود و کارمزد پرداختنی 
اسناد پرداختنی 

فصل هشتم : دیون با کارمزد و بدهی احتمالی 
دیون با کارمزد 
بدهی احتمالی 
چگونگی دسترسی به اطلاعات مربوط به بدهی های احتمالی 

فصل نهم : حقوق صاحبان سهام
مبانی کنترل داخلی حقوق صاحبان سهام 
اندوخته و تقسیم سود 

فصل دهم: رسیدگی تفصلی به اقلام درآمد و هزینه
کنترلهای داخلی درآمد و هزینه 
فروش
خریــد 
حقوق و دستمزد
سربار
رسیدگی اثباتی در مورد هر یک از شاخص های عملیاتی 

فصل یازدهم : گزارش حسابرسی 
قسمتهای گزارش حسابرسی 
عنوان گزارش                            
نام شرکت
بند حدود رسیدگی
نحوه تنظیم بند اظهارنظر در گزارش حسابرسی

قسمتی از متن:
کنترلهای داخلی درآمد و هزینه:
درآمد و هزینه مؤسسات مختلف را می توان تحت سرفصلهای کلی زیر طبقه بندی کرد:
1- فروش و یا درآمد ( شامل درآمد سرمایه گذاری ، فروش ، دارایی )
2- موارد مصرفی ( خرید )
3- دستمزد
4- سربار ( تولیدی و اداری )

توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینت" کل کتاب حسابرسی 2 تألیف پرویز گلستانی "می باشد که در حجم 192 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.