فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

پاورپوینت تحقیقات بازار چیست


پاورپوینت تحقیقات بازار چیست

پاورپوینت تحقیقات بازار چیست شامل 26 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم4206 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم انسانی
  
توضیحات کامل

پاورپوینت تحقیقات بازار چیست

 

پاورپوینت تحقیقات بازار چیست شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

تحقیقات بازار یکی از عوامل مهم رقابت بین شرکت ها به حساب می آید. با شناختن مشتریان می توان مبنای رقابت در بازار را تغییر داد. با استفاده از تحقیقات بازار، اطلاعات جمع آوری شده مورد بررسی قرار می گیرد و با تحلیل اطلاعات می توان نیاز بازار، اندازه و رقابت در بازار را تعیین کرد. تحقیقات بازار شامل هر دو روش کیفی (گروه های کانونی، مصاحبه های عمیق) و روش های کمّی (پرسشنامه ها و تحلیل داده های ثانویه) است.

تحقیقات بازار به ساده ترین شکل به صورت ناخودآگاه با پرسیدن نظر مشتریان درباره محصول، قیمت و یا سوالاتی درباره رقبا، توسط کارفرما انجام می شود؛ اما تحقیقات بازار حرفه ای با استفاده از فرمول ها و تکنیک های این علم انجام شود که اطلاعات فوق العاده با ارزشی را در اختیار صاحبین کسب و کار قرار می دهد.

میزان پیچیدگی و ساده بودن تحقیقات بازار نیز به کارفرما بستگی دارد. برخی فرآیندها آنقدر ساده است که نیاز به انجام آن توسط افراد زبده نمی باشد ولی برخی فرآیندها نیز باید توسط متخصصین این امر انجام گیرد. از عوامل تاثیر گذار در تحقیقات بازار می توان به بودجه، زمان و تجربه کاری در تحقیقات بازار اشاره کرد.

هدف اصلی انجام تحقیقات بازار جمع آوری اطلاعات مورد نیاز کارفرما برای ارتقا کسب و کار، ایجاد نوآوری و راه اندازی کسب و کارهای جدید(استارتاپی) است.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

چرابه تحقیقات بازار نیاز داریم؟

طبقه بندی تحقیقات بازار

استفاده استارتاپ ها از تحقیقات بازار

دستاوردهای تحقیقات بازار در کسب و کار

پایان

 

عنوان :  تحقیقات بازار چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

تحقیقات بازار چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.