فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

پژوهش تعاریف،انواع وطبقه بندی ودیدگاههای افسردگی

پژوهش-تعاریف-انواع-وطبقه-بندی-ودیدگاههای-افسردگی
پژوهش تعاریف،انواع وطبقه بندی ودیدگاههای افسردگی
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 150 کیلوبایت
قیمت: 20000 تومان

توضیحات:
دانلود تحقیق با موضوع تعاریف،انواع وطبقه بندی ودیدگاههای افسردگی،
در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن:
تعاریف افسردگی :                                                           
با توجه به اینکه موضوع تحقیق در مورد افسردگی می باشد لذا اشاره به مجموعه ای از تعاریف افسردگی لهذا به مجموعه ای از تعاریف افسردگی در ذیل اشاره می شود .
1-    افسردگی از نظر پزشکی عبارت است از کاهش یافتن نیرو و فعالیت جسمانی و روانی به سبب آزردگی و انزوا ، افسردگی را اضطراب ثانوی نیز مینامند (مرات، 1385).
2-    افسردگی اصطلاحی است که به مجموعه رفتارهایی اطلاق می شود که عناصر مشخص آن کندی حرکت وکلام ، گریه کردن ، غمگینی ، فقدان پاسخهای شاد ، خودکم بینی ، فقدان علاقه ، کم ارزشی ، بی خوابی ، بی اشتهایی ، خلق افسرده ، بازداری از عمل و بازداری از تفکر است ( احمدی ،1372).
3-    افسردگی اصطلاحی است وسیع و مبهم ، برای شخص عادی حالتی مشخص با غمگینی و گرفتگی و بی حوصلگی و برای پزشک گروه وسیعی از اختلالات عاطفی یا زیر ساخته های متعدد را تداعی می کند( فیش ، 1384).
4-    افسردگی یک احساس نومیدی در نیل  به اهداف مشخص است و این نومیدی بیشتر معلول کمبودهای شخصی است (اخوت و جلیلی ، 1382).
5-    بیماری  افسردگی بیماری است که خصوصیات اول و عمده آن تغییر خلق است و شامل یک احساس غمگینی است که از یک نومیدی خفیف تا احساس یاس شدید ممکن است نوسان داشته باشد . این تغییر خلق نسبتا ثابت و برای روزها و هفته ها و ماه ها و سالها ادامه دارد . همراه این تغییر خلق تغییرات  مشخص در رفتار ، نگرش ، تفکر ، کارآیی و اعمال فیزیولوژیک وجود دارد ( لینفورد رئیس ، 1384).
6-    ادوارد اردبرینگ افسردگی را چنین تعریف می کند : افسردگی را می توان بیان عاطفی از حالت درماندگی ، ناتوانی خود EGO بدون در نظر گرفتن آنچه باعث شکست مکانیزمهای مربوط به احترام به خود گردیده است و افسردگی ممکن
و . . .


فهرست مطالب:
افسردگی
طبقه بندی انواع افسردگی
علائم افسردگی
بررسی نظریه های مربوط به افسردگی  و سبب شناسی آن
دیدگاه یادگیری
دیدگاه های شناختی
دیدگاه های شناختی « بک »درباره افسردگی
 علل افسردگی
شیوع افسردگی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.