فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

فایل ها 071

فایل,جزوه,سوال دانشگاهی,پاورپوینت

پژوهش تعاریف وانواع وفاداری مشتریان


پژوهش-تعاریف-وانواع-وفاداری-مشتریان
پژوهش تعاریف وانواع وفاداری مشتریان
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 348 کیلوبایت
قیمت: 25000 تومان

توضیحات:
دانلود تحقیق با موضوع تعاریف وانواع وفاداری مشتریان،
در قالب word و در 40 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن:
وفاداری مشتریان
بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزی، بازاریابی یعنی رشد دادن مشتری و توجه به رضایت مندی و کیفیت خدمات از دیدگاه مشتری. امروزه، هنر بازاریابی آن است که مشتریان یک سازمان در داخل سازمان همکار و در خارج از سازمان حامی و طرفدار سازمان باشند. امروزه متعهد کردن مشتری جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. پرداختن به مقوله وفاداری و مطالعه وفاداری به نام و نشان (مارک) و وفاداری مشتریان توسط افراد زیادی بسط و گسترش داده شده است. وفاداری، ذهنیت مثبتی را در اذهان شنونده ایجاد می کند. هرکسی از یک دوست خوب، همسر و یا همکار خوب توقع دارد که به او وفادار بماند. در اغلب موارد وفاداری از روابطی سرچشمه می گیرد که طرفین رابطه هر دو برنده باشند. در دنیای رقابتی امروز خدمات ارائه شده از سوی شرکت های رقیب روزبه روز به یکدیگر شبیه تر می شوند. و دیگر به سختی می توان مشتری را با ارائه خدمتی کاملاً نو در بلندمدت شگفت زده کرد. زیرا نوآورانه ترین خدمات به سرعت از سوی رقبا تقلید شده و به بازار عرضه می گردند(جعفری¬نیا و همکاران،،1391،ص¬37).
امروزه، شناخت و پیش بینی نیازهای مشتریان برای بنگاه اقتصا دی جهت کسب مزیت رقابتی و بخش بند ی بازار ضرور ی است مشتری عامل کلیدی و محوری در تقویت چابکی سازمان قلمداد می شود و جهت گیری کلیه اهداف، استراتژی ها و منابع حول محور جذب و نگهداری مشتری می باشد حفظ و تقویت وفاداری مشتریان برای شرکتهایی که دغدغه حفظ و توسعه جایگاه رقابتی خویش¬را در بازار دارند، چالشی استراتژیک تلقی می شود (سوتان و کلین،2013، ص¬212)  
و . . .


فهرست مطالب:
وفاداری مشتریان
 2-2-1) تعاریف وفاداری مشتریان از دیدگاه مختلف
تعریف سه گانه وفاداری
-1 وفاداری معاملاتی
-2 وفاداری ادراکی
-3 وفاداری مرکب
 2-2-2) انواع وفاداری
1.    مشتریان بسیار وفادار:
2.    مشتریان وفاداری نسبی یا موقت¬:
3.    وفاداری بی ثبات:
4.    بی وفا:
2-2-3)وفاداری و پاسخگو بودن
2-2-4) شاخص های سنجش وفاداری مشتریان
2-2-5)مراحل تکامل وفاداری مشتریان
2-3) اعتماد
2-8)پیشینه تحقیق
2-8-1) پیشینه تحقیقات داخلی
2-8-2) پیشینه تحقیقات خارجی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.