دسته بندی | فایل های لایه باز و PSD |
فرمت فایل | zip |
حجم فایل | 5200 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 1 |
دانلود لیبل قالب دار عسل طبیعی (برچسب عسل قالبدار)
طرح لایه باز برچسب عسل طبیعی
لایه باز و قابل ویرایش
استفاده شده از وکتور که هنگام تغییر اندازه کیفیت هیچ تغییری نمی کند
قالب دار
psd
کیفیت رزولیشن 300
مناسب برای چاپ
فرمت فایل psd
قابل ویرایش تمامی متون
فونت به کار رفته Dima shekaste
دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1683 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 10 |
در این پروژه آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش لس آنجلس روش تعیین مقاومت در برابر ساییدگی در قالب فایل word در 10 صفحه کاملا قابل ویرایش طبق شرح زیر ارایه شده است:
1- نام آزمایش
2- مقدمه
3- وسایل مورد نیاز آزمایش
4- جدول
5- تئوری آزمایش
6- روش انتخابی انجام آزمایش
7- محاسبات
8- نتیجه گیری
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1514 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 27 |
دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت محصول در بازاریابی ورزشی، در قالب ppt و در 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
موضع یابی
موضع وجایگاه محصول
توسعه استراتژیهای موضع یابی محصول
درک موضع محصول
اعلام موضع محصول
اجرای طرح موضع محصول
مدیریت آمیخته محصول
محصول جدید
روش های به دست آوردن محصول جدید
عوامل عدم موفقیت توسعه محصولات جدید
مراحل اصلی ایجاد و عرضه محصولات جدید
تعداد ایده ها٬ از ایده زایی تا تجارتی کردن
مهمترین منابع تامین ایده های جدید
شیوه رتبه بندی ایده محصول
توسعه استراتژی بازاریابی
بررسی تجاری
توسعه محصول
آزمایش بازار
تجاری کردن
منحنی عمر محصول
منحنی عمر مصرف کنندگان
استراتژی های مارک گذاری
قسمتی از متن:
موضع و جایگاه محصول: عبارت است از نحوه ادراک مصرف کنندگان از آن محصول در مقایسه با ادراک آنها از محصولات رقیب. موضع یابی محصول با توجه به نیازها و خواسته های مصرف کنندگان در بازار هدف شکل می گیرد.
توضیحات:
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1621 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 29 |
دانلود پاورپوینت با موضوع شناخت بازارهای ورزشی، در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
بازاریابی ورزشی
شناخت بازارهای ورزشی
شناخت بازار
اهمیت تقسیم بندی بازار ورزشی
معیارهای تقسیم بازارهای ورزشی
استراتژی های مختلف انتخاب مشتریان یا بازارهای ورزشی
استراتژی بازاریابی ورزشی یکسان
استراتژی بازاریابی ورزشی تفکیکی
استرتژی بازاریابی ورزشی تمرکزی
عوامل موثر در انتخاب استراتژی های ورزشی
عوامل موثر در انتخاب استراتژی های ورزشی
روشهای تقسیم بازار ورزشی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جغرافیایی
تقسیم بندی بر اساس عوامل جمعیت شناختی
تقسیم بندی براساس عوامل روانشناختی
تقسیم بندی بر اساس عوامل رفتاری
روشهای تقسیم مشتریان و بازارهای ورزشی
برخی تفاوتهای عمده میان بازار ورزشی و بازارهای مرسوم و معمولی
منابع
قسمتی از متن:
بازاریابی ورزشی در برگیرنده تمام فعالیت هائی است که برای ارضای نیازها وخواسته های فرایند مبادله ،طراحی شده اند.علم بازاریابی ورزشی ،همانند خود بازاریابی ازعلوم دیگری چون علم اقتصاد،جامعه شناسی،روان شناسی .ارتباطات وحقوق مدد می جوید .باید بین بازار یابی ورزشی وبازار یابی از طریق ورزش تمایز قائل شد.بازار یابی ورزشی ،هنگامی روی می دهد که سازمانی ورزشی درصدد ترویج محصولات وخدماتتش باشد. اما بازار یابی از طریق ورزش ،زمانی است که سازمانی غیر ورزشی، درصدد بهره گیری از ورزش ،بعنوان ابزار فروش محصولاتش باشد.
توضیحات:
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
دسته بندی | تربیت بدنی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1950 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
دانلود پاورپوینت با موضوع حامیان مالی در ورزش، در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مهمترین منابع مالی در ورزش
اسپانسرکیست ؟
ویژگی ها و فواید حمایت مالی در ورزش چیست ؟
تقسیم بندی حامیان ورزشی
اهداف شرکتها به عنوان اسپانسر ورزشی
اهداف حامیان مالی برای حمایت از ورزش
اصول ارتباط با حامیان مالی
تدوین استراتژی موفقیت در جذب حامیان
درآمد 4 لیگ بزرگ اروپایی از محل حامیان مالی
درآمد حاصل از تبلیغات روی پیراهن در چند باشگاه کشور انگلستان
اجزای صنعت ورزش آمریکا
جام جهانی و حامیان
المپیک و حامیان
امتیازات حامیان درجه یک در المپیک
منابع درآمد المپیک
تعیین شرکای تجاری المپیکها (TOP)
اهداف حمایت مالی سواچ از المپیک 1996
قسمتی از متن:
شرکتی که قصد دارد به عنوان اسپانسر وارد دنیای ورزش شود ، قبل از هر چیز می بایست اهدافی که میخواهد بدانها دست یابد را مشخص نماید ، بطوری که بتواند بازگشت سرمایه را هم بطور متناسب ارزیابی کند.
اهداف شرکتها به عنوان اسپانسر ورزشی :
تأیید مستقیم یک محصول
مشهور ساختن یک نام ویا نشان
بهبود چهره عمومی شرکت
توضیحات:
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.